Sidor

Tuesday, April 28, 2009

Selma spa+

Nu är det snart dags att bli gammal! På söndag så smäller det, jag kan inte bestämma mig om jag tycker om att bli äldre och vuxen på riktigt eller om jag har lite smått ångest!
Det varierar från dag till dag.

Ser fram emot:

2/5 Selma spa+

11/5 beyonce i scandinavium

16/5 Lisa födelsedags fest,utgång!

20/6- 26/6 Mallorca med svärföräldrar!!

20/6- 13/7 SEMESTER

5/8 Mamma 50 års fest

Sen ser jag fram emot att få använda massa härliga sommar klänningar och shorts, ny frissad och blond igen är målet och en jävla bränna på mina blivande vältränade fotbolls ben!!! (kanske slänger in lite extensions när jag ändå håller på=)

3 comments:

Anonymous said...

Oj set ju strålande ut! Mycket kul blir det :-)

Kram Moster

lisa said...

=) mycket bra! Va mkt roligt du skall göra!

Men det är den 15:e vi skall fira hos mig! =P

Nattblogg said...

Jaha är det på torsdagen?