Sidor

Monday, April 4, 2011

På riktigt denna gång!

Nu är det på riktigt..
Jag skall bli fit, och det är lättare när vi kör både jag och min sambo.

Vi kör lite olika men det går bra för oss båda:)

Jag har målet på 52kg
Det är hårt jobb som kommer ta mig dit.
Jag startade på 59+
och är idag på 56 sträcket, strax under beroende på dagsform.

Under 56kg är ett av mitt första delmål.

För mig är det viktiga att må bra, äta rätt och känna mig sund.
Det får mig att gå framåt.

Än har jag bara gått promenader och ätit rätt, snart skall musklerna dit, tänkte börja med träningen efter jag nått 54-55 kg.

Det känns kanon, har tagit före bild i trosor, tyvärr kommer ni inte få se det här men jag kommer se skillnad!!




- Posted using BlogPress from my iPhone

2 comments:

ghila said...

Gu va duktig du är! Jag vill gärna se bild på väskan me.

Nattblogg said...

Jag lägger upp i morgon då :)
Ledig imon?ses?
Kraam