Sidor

Thursday, March 26, 2009

Tavla.


Så här ser tavlan ut som jag köpt i köpenhamn! Nöjd!

7 comments:

Anonymous said...

Fin!
Ser ut som lilla K & lille A tycker jag ;-)

kram
Moster

Nattblogg said...

Tack, ja faktiskt, men det skall vara jag o peter tänkte jag;)

Anonymous said...

Snögg!
Hoppas du hade det fint i Köpenhamn!

Läser dina komentarer så sent, har inte riktigt fattat funktionen änn hahaha...

Ha det godis,ses!

Anonymous said...

Sjuysst som fan! Roligt med orginella tavlor!

Nattblogg said...

Vi hade det gött, jag trodde det var fredag idag du va ledig jenf=) ?

Ja kul med lite annorlunda=)

Kram på er

Anonymous said...

Ja såklart det är ni, nu ser jag det:-)
Lilla K hälsar och tycker att vi oxå skall ha blogg

Kram
Moster

Nattblogg said...

Men det tycker jag med, bara att börja så jag kan följa er också=)