Sidor

Wednesday, June 17, 2009

söt sommar klänning:)

Big Flower Dress SEK 449, Rare Fashion - NELLY.COM



idag är det för övrigt bara 3 dar kvar tills vi lämnar kungälv och åker till mallis, nedräkningen har börjat.

Jag var ju äntligen på bättringsvägen i tisdags och skulle bara ha lite hostmedicin så jag skulle kunna sov en natt. Jättebra ide!
Tills igår då jag fick värsta bakis reaktionen på morfinet och det bara blev värre o värre,,

Peter körde mig till akuten som tur var där jag fick dropp och till slut blev bättre.
Det var fan inget att leka med hoppas man aldrig får vara med om detta!!!!

Idag mår jag hundra gånger bättre men är rätt slö efter en hel da i kungälv.. men shopping blev det=)

en klänning ett par shorts och en byx dress typ..

denna känningen var rätt fin me?eller?


kram på er...

No comments: