Sidor

Monday, April 5, 2010

Måndag!!! mys





Idag är det annandag påsk, vilket betyder att jag och Peter är lediga ihop för en gångs skull....

Jag vaknade halv elva idag helt förvirrad..Såå skönt med sovmorgon.
Daniella var här 11.00 som bestämt ;) och hade övningskört hit.. Hon var lite knäckt över motorvägs körningen som hennes pappa LURAT ut henne på?

Jag fixade hennes naglar, hon skall ju vara modell för mig på provet så det gäller att öva på henne..
Denna gången blandade jag ut den vita gelen så det inte blev så skarp vit färg, mycket nöjd över resultatet Faktiskt!!

Nu blir det någon lunch med <3 sen väntar jag på bodypumpen skall börja :))

trevlig dag,...

2 comments:

Jennie said...

Hello!
Vad duktig du har blivit!

Kram
Jennie

Anonymous said...

Hej snyggo!
Hoppas allt är fin fint med dig!!!

Nyss hemkommen från värmen & undrar om du har tid för naglar om en vecka eller två?
Hann ju inte ringa dej för påfyllning innan jag åkte :( så nu är dem såklart borta :(

You have my number ;)

Stor kram Jennifer två hållplatser bort