Sidor

Thursday, August 26, 2010

Godmorgon

Tja

Alltså, idag vaknade jag 9:30 så tidigt var det länge sedan jag vaknade :)
Förutom när jag jobbar då..

Jag behöver renovera min blogg sida, den känns inte alls bra längre och dålig är jag på att lägga upp bilder mm.

Men lite nyheter är att jag gör naglar nu igen, för er som är sugna att boka en tid.
Jag jobbar ju fortfarande på min andra tjänst därför jag kan ha lite väntetid på bokningar..

Jag är såå sugen på en weekend för mig och Peter, jag vill avsluta denna sommaren på ett bra sett känner jag.

Några tips?
Köpenhamn är en favorit men skulle vara kul med något annat..
vi får se vi får se..



Detta skall jag köpa, jag är lite inne på det klassiska vackra nu i mode världen..

Sen får ni inte missa gå in på webish eller på ish tjejor, sååå mycket fint..
Carin Wester mm

No comments: