Sidor

Friday, December 3, 2010

Naprapat på ledig fredag..

Hej på er!!
Startade dagen med väl förtjänad sovmorgon, tog en dusch och sen fick jag en låsning i ryggen
stel som en jävla pinne och ont gjorde det!!
Efrter några "tyck synd om mig" samtal ringde jag naprapaten i kungälv, kan du komma med en gång frågade han..
Såå jävla bra att man får rabatt när man är komunanställd också : D

Under tiden jag var där fick jag ett samtal, ett väl väntat samtal jag ringde upp personen och fick en mycket positiv nyhet, beslut beslut.. Nu hänger det bara på kommande torsdag om allt blir av.

Jag uppdaterar er så fort jag vet ::)))

Nu blir det snaret fredags mys med lilla familjen, jag måste verkligen komma på en bra julklapp till Peter
om någon har bra tips så hör gärna av er till mig haha


Bild från förra julen....


Ciaoo

1 comment:

Tant Rosa's Dagbok said...

hahaha såg att vi hade valt samma bakgrund & mall =) tur att vi har samma smak =)