Sidor

Tuesday, March 15, 2011

Vårkänslor !
















Hejsan
Idag har jag vårkänslor i kroppen.
Wiii
Då passar det med en ny vårväska:)
Denna dyra ala 20kr på second hand, är helt underbar!
Perfekt storlek, färg och alla fack är perfekta för plånbok iphone mm.

Jag är super nöjd helt enkelt:)

Ikväll skall jag få mina naglar fixade lite, har lyckats sabba min akryl pensel :(

Nu blir det powernap:))
Vi hade besök till 02:00 inatt och jag började tidigt !!
Jag har förövrigt gått ner ca 2-3 kg
Vi köpte ny våg så jag tror det är närmare 2 än 3!

Ibland blir man nyfiken när man har en blogg med några besökare om dagen, men sällan några kommentarer, hade vart kul om ni skrev vem ni är :)))

Nyfiken :)

Kraam

13 comments:

Anonymous said...

Jag läser såklart :-) men dålig på att skriva kram sofia

Nattblogg said...

kul Sofia, jag läser din med.. Du verkar vara ensam om att läsa min :)
Puss

Weronica Sundström Kanon said...

Jag läser oxå då och då :)
Kram på dej.
Weronica

Anonymous said...

klart att ja läser ;-)
Träffas snart hoppas ja <3

Anonymous said...

Kram Erika

Johanna said...
This comment has been removed by the author.
Johanna said...

Jag läser åxå ibland=)

Nattblogg said...

vad kul att se några av er :)
Johanna, jag läser din oxå ibland :)

Ida said...

Våren är verkligen påväg! Snygg väskan var!

Nattblogg said...

Tack ida.

Anonymous said...

Tilda å jag läser alltid din blogg :) Amanda

Jenni said...

Jag har också hittat till din blogg :)
Kram Jenni

Nattblogg said...

hej jenni :)