Sidor

Thursday, September 8, 2011

Alma..

Hejsan svejsan idag har jag namnsdag, bara så ni vet. Jag heter Alma i andra namn.
Funderar på att det som första kanske?
Lite jobbigt när alla ändå kommer kallla mig Nathalie?
Eller så kanske man sparar på det till framtiden, jaja fan vad jag babblar..

Jag har ett problem. Jag fastnar här vaarje ledig dag, inte just här men framför datorn. Ändå är jag så värdelös på att hantera datorn.. Fattar inte.. Jag borde gå en data kurs??Peter kan nog hjälpa mig..
Hahha, jag funderar på om jag skall byta blogg adress, kanske till någon snyggare.? Vi får se.

Här kommer några bilder på en tjej som är en ny favvo modell. Bilderna blir så snygga..






Anja Konstantinova..



vad tycker ni? Kolla in mer bilder http://fuckyeahanjakonstantinova.tumblr.com/

No comments: