Sidor

Friday, January 13, 2012

morning.

Godmorgon på er fredag den 13:e idag :)

Just nu sitter jag och dricker morgon kaffe och äter min dagliga havregrynsgröt.
Träningen spökar i bakhuvudet och jag är fortfarande lite tveksam, men idag skall jag nå dit till crosstrainern i minst 30 min.
Jo det skall jag.

Jag är däremot ganska duktig på att hålla igång med promenader och att hålla min kost!
Men när man lever med en träningsfreak och man själv ligger i soffan så känner man sig rätt slapp måste jag ju säga!
Tur man är så snygg ändå( Hahaha asgarv!)

Jag längtar otroligt till nästa helg nu P3 guld galan skall jag då på och se dessa:

Veronica Maggio, Maskinen, First Aid Kit, Markus Krunegård, Kapten Röd, Rebecca & Fiona, Fibes Oh Fibes, Frantic Amber och Laleh.


Så nu skall jag kolla lite resor jag är så jävla sugen nu!!

Kraam
ps jag lägger upp bild på mina träningsbyxor idag om ni vill se..

No comments: