Sidor

Monday, February 13, 2012

Guld

Då var man ledig idag,det bästa med att jobba heltid är ändå att det känns så välförtjänt när man väl är ledig.

Tidigare jobbade jag nästan heltid, då jag alltid jobbade extra.
Fast då blev det liksom väldigt långa veckor ibland med 8 dagars jobb i rad.
Detta är nog ändå det bästa om jag får fortsätta så här?

Har fortfarande inte riktigt löst mina dagar då jag kommer att jobba dag tid och Peter också gör det, med Donna alltså.
Så om du är intresserad av art hjälpa til med hundpassning så gäller det fortfarande:)

Jag kom på en lysande ide när jag rensade hemma, jag har guld smycken jag aldrig använt de är inte mycket men ändå guld
Jag skall skicka in dem till sms guld, så får jag en slant istället.

Mer plats och mer pengar..

Så himla smart tycker jag, så kolla om ni har massa liggande guld och skicka istället in de..

Nu drar jag till stan.

Ikväll blir det hårdträning, love it!

Ciao


No comments: