Sidor

Friday, February 1, 2013

Blandade känslor!

Tänkte skriva lite här igen, för ovanlighetens skull.

Just nu sitter jag på jobbet och fixar lite, idag känner jag mig oerhört gravid!
Spänner i magen och det knös av lilla bebisen hela tiden, trötta ögon , ont i höften , kiss nödig hela tiden .. Och så har kg självklart glömt lunch..idag blir det mackor för hela slanten, glammigt värre?!

Det är med blandade känslor denna helgen kommer, jag är ledig vilket är underbart! Och jag får besök av min fina syster Daniella som stannar över natten för att imorgon göra stan:)

Men tyvärr så åker min kära till Stockholm hela helgen så det blir lite ensamt ..

Idag är det 3 mån kvar tills bebis skall komma.. 1 månad tills jag slutar jobba.. Nedräkningen har börjat!!!

Ta hand om er....

No comments: