Sidor

Sunday, May 10, 2009

besökare=)


Godmorgon=)
Idag har jag haft sovmorgon, halv nio!!!
Denna veckan blir det nio dagar av jobb i streck så jag var verkligen i behov av lite sömn.
Jag känner mig lite stolt att jag tog mig till gymet i 40 min igår,alltid något!!
Imon blir det konsert time, beyonce med la familia, ser fram emot och på tisdag blir det tyvärr ingen fotboll för jag skall ut och äta med gamla kollegor,,,
Jag är lite nyfiken ibland på vem som läser min blogg, skulle vara kul om ni som går in la en kommentar bara så jag hade ett hum om vem som läser och vad man inte skall skriv hihii...och så kan ju ni se vilka andra som läser ;)
Ha en underbar Söndag för er som är ledig då, så åker jag och jobbar igen!!!!
Kram

6 comments:

Syster Tryggva said...

Jag kollar varje dag...alltid trevligt att se vad som händer i Frk Ståhlbergs liv ;-)

Kram, Lotta på SPOT

TopNotch said...

Jag är oxå inne o kikar...
Ps jag ska oxå på Beyonce imon..:) Kul!

Henrik said...

Klart man kollar ...men det vet du.
Shit, Beyonce ...var det imon? Det får bli en annan gång.

Rebecka said...

Hahaha idag e ju Beyonce menar jag ju...(snurrig)

Nattblogg said...

Hihi vad kul att ni skriver=)
Ja nu är det snart dags att åka in till stan innan konserten... skall bli skojigt!!!

Anonymous said...

Jag håller oxå ett öga på din blogg. När jag inte är på Kreta;-)förståss.

Kram moster :-)