Sidor

Thursday, May 28, 2009

En sån där dag!!?

Hej!
Idag är det en sån där dag, ni kanske känner igen er.
Allt är faktiskt väldigt bra egentligen, man jobbar kort pass till 12 =), solen skiner, man fick bra lön igår, vi planerar inför renovering hemma och mallis resan kryper närmare för varje sekund som går,
men ändå så känns det som något fattas?
Jag börjar fundera på om jag jobbar för mycket för att ha tid över till mig själv, så jag skall testa att jobba mindre under sommaren nu!
Det kanske inte är helt fel att söka sig något annat jobb heller, alternativt en utbildning.
Jag tror nog att man mår bäst av att byta jobb regelbundet, man kör liksom fast annars och utvecklas inte fullt ut?
hmm nästa år, då skall jag planera om tror jag!!
Något förslag på vad ni tror jag passa att arbeta med?=)
Nu skall jag vila mig=)
Kram

3 comments:

Henrik said...

Konditor?

Anonymous said...

Kanske testa lite keramik?
Göra lite kakfat o pajformar t ex.

kram Moster

Nattblogg said...

ja konditor hade varit kul =) skall faktiskt kolla upp detta?
thanks