Sidor

Tuesday, February 12, 2013

Hockeyfrill!!

Snart har jag en sk hockeyfrilla, jag tror det är pga graviditeten men jag är inte 100. Det kom i början efter v 12 kanske? Minns inte riktigt, men håret i tinningen och nacken går av, på samma ställe.

Jag trodde håret skulle bli bättre denna tid, men torrt och känsligt.
Bara för det så köpte jag hem lite blekning idag, bra va:)
Har världens fulaste utväxt nu så jag chansar på flints :) haha!!

Så typiskt mig ju.
Men inte idag, imorgon tror jag.

Tack Nina för tipset om mejeri produkter.. Tur du sa det hehe..

Fick hem min nya möbel idag från rum21
Fort det gick då!

Har även fått ärva lite mamma kläder från Therese som nu har pluppat:)
Jätte fina grejor.. Tack Therese <3

Hoppas ni ätit massa semlor idag, tro det eller ej men jag har vägrat semla idag.
Jag har ju kanske ätit 7 redan så jag får ju ge mig om denna kropp skall bli som vanligt någon gång igen!!

Nu kom älsklingen.. Puss kalas









No comments: