Sidor

Sunday, February 10, 2013

Nu så..

Börjar jag äntligen bli bättre, tröttheten får jag räkna med tills bebis är ute har jag en känsla av??!!!

Men får man inte sova på nätterna och man har lågt hb så vad kan man kräva..

Idag längtar jag till att kunna träna , vara mig själv helt enkelt. Hoppas att allt kommer gå bra resten av tiden som är kvar och även dagen D , då bebis skall ut. Är ganska nervös för hur det skall bli!

Jag är konstigt nog mindre nervös än innan jag blev gravid, då var jag helt 100 på att göra snitt, det fanns inga alternativ för mig. Nu är det tvärtom, bara jävligt rädd att spricka och att behöva använda sugklocka och skit.

Är det någon av er som har några tips på hur man slipper det?

Jaha, nu väntar jag på min älskling för jag har gjort våfflor till oss!! Har varit på affären idag, friskhetstecken!!!

Tips på serier, den som dräper. Vi började kolla igår och blev helt fast! Danskarna är grymma!!!


Detta nattduksbord köpte jag idag på nätt, behövde ett nytt till mig. Rum21 är det köpt på.







1 comment:

Nina said...

Tänk på att inte äta järnrikt tillsammans med mejeriprodukter... eller kaffe... det hämmar kroppens upptag av järn och då kan du liksom äta hur mycket spenat som helst utan att det märks på hb-t. Däremot är det bra att ge kroppen lite extra upptagningssjuss av just järn med c-vitamin! Kram på dig!