Sidor

Thursday, April 11, 2013

Godmorgon ❤

Ännu en natt med få sovande tillfällen, men är man ledig så är det ju helt okej så länge inte det betor på smärta tycker jag!

Jag tycker alla borde få graviditetspenning! Även dem med kontorsjobb och som sitter på röven hela dagen. Det är inte så lätt det heller med allt som tillkommer en graviditet, för vissa!

Nu skall jag bege mig till vc för att kolla mina svullna halsmandlar som inte ger med sig. Hoppas det inte behövs någon medicin nu så nära fl.

Jag går in i v38 idag, nu kan allt hända känns det som hehe. Och efter föräldragruppen igår så fick jag höra massa nya otäcka åtgärder på vissa komplikationer under fl som jag gärna hoppar över.. Usch!!!

Här är en ny bild till er som villl följa magen, skall till barnmorskan imorgon och det känns som vi växt väldigt sista tiden, hoppas vi håller kurvan:))

No comments: