Sidor

Friday, March 5, 2010

FREDAG!!




Äntligen är det fredag och en ledig helg är frmför mig nu:))
Ikväll blir det VIN och massa god mat, sen blir det skavlan eftersom kat von D kommer och gästspelar!!
Sen gissar jag att det blir några avsnitt lost som jag kommer halv sova till..
Har haft ett långt härligt samtal med Amanda idag, saknar dig vi borde ses oftare mycket oftare!!!

Gjorde förstärkning på mina egna naglar i förrgår, det blev i gel och en liten fransk kant, hade inte så mycket naglar så det blev ett par korta.
Men det är nästan snyggast med diskret och naturligt tycker jag själv!
För er som funderar på att komma till mig o fixa naglarna vill jag bara säga att jag är inte helt nöjd alls med dessa, men det är svårt på sig själv med den franska linjen, (smilen)Men vill ändå lägga upp så ni får ett hum om hur det kan se ut när jag är i farten;))

Ha en toppen kväll!!!!!!

No comments: