Sidor

Saturday, March 20, 2010

Lördeg!


Hej alla glada?
Idag har det vart en konstig dag,den känns jätte låång på nått konstigt men bra sätt.
Började med sovmorgon och lite manikyr på mig själv;)
Sen Camden market i kungälv, mysigt!
Bokat tauerings tid i april.
Hem till soffan med pizza o massa filmer från hemmakväll!
Nu börjar vi se the box, med cameron Diaz bla.

Har vart o köpt dirty secret från tigi i veckan hos mamma, på trizz i frizz.
skalll bli intressant om det funkar att tvätta håret varannan dag nu ;)
syrran har testat det o rekommenderade!

Ha en bra kväll alla vackra..

ps jag har tränat, men ingen har väl missat som känner m ig att jag gnällt o går som jag skitit på mig, för er andra så har jag inte det,det är bara träningsverk hahaa
nu skall jag bli fit!!LOL

1 comment:

Anonymous said...

Tvättar du håret varje dag annars el?? Shit.... det skall du nog vänja dig av med. Sliter onödigt mycket och så produceras ju mer fett. En annan tvättar väl håret var tredje dag =)