Sidor

Friday, July 30, 2010

Läängtar!!

Tja
Så glad för i skrivande stund har jag fått planerat in en eller ett par rull dater med Emma "little bird"
Läääängtar,( men är lite rädd...)

Idag läängtar jag också till Way out west.. Det kommer bli grymt.
Det blir min första gång jag är på wow, har bara vart på väg tidigare..

Sen så läängtar jag också till resultat märks efter min nya kost och att jag skall bli ännu bättre på träna..

Nu blir det fetaost fyllda biffar, ugnsbakade cocktail tomater, god sallad med feta ost rädisor bönor socker ärtor cashewnötter, RÖDVIN!! Den viktigaste ingrediensen i livet:)

Imorgon skall jag jobba på min semester, skall bli kul.
På säve..
Ser fram emot detta, ännu är jag rätt ny där.
Jaja.. stressad för att maten skall bli klar, slarvat lite åt det positiva hållet idag, endast frukost och klockan är 18:30 oops;)

ciao

No comments: