Sidor

Wednesday, July 28, 2010

Nu skall jag börja om!



Visst är det gott med cup cakes o mysiga fikor!
Men det funkar inte längre,jag känner inte igen mig så här.
Skulle någon som inte känner mig tycka att jag är tjock? nej absolut inte, men det är inte det som detta handlar om.
Om jag skall vänta tills jag blir tjock,för att få bli av med kilon så kräver det ju dubbelt med jobb!

Så nu skall jag försöka gå på lite diet, ser fram emot detta och det skall bli kul att bli av med första kilot:)

Min plan för att jag skall fullfölja detta är att jag undviker sötsaker, byter ut något mål mot drink eller bar, undvika bröd och att börja träna på olika sett.

En rolig grej skulle vara om mina rullskridskor kom snart så jag kan förbränna lite med dem:)

Får se hur detta går nu:))

2 comments:

Henrik said...

Good for you!

Nattblogg said...

japp, tack för hjälpen förut :)