Sidor

Tuesday, November 9, 2010

Mycket som snurrar i mitt huvud :)

Hej

Vilken underbar dag!
Vaknade 5:20 och snön yrde ute, jag fick en dån härlig jul känsla :) till det gjorde jag omelett och kokade the till frukost!!
Inte illa så tidigt, eller hur?

Väl på jobbet så bestämde jag att att ringa upp arbetsgivaren, dit jag sökt en tjänst (som jag inte talat om här ännu)
Där fick jag positivt svar, och skall på jobb intervju i veckan, önska mig lycka till :))
såå  spännande!!

Och inte nog med det så kom löneöknings beskedet idag, inte en dag för sent och jag blev helt nöjd med detta:) så nu har jag kommit hem och skall ut och träffa min gamla kära arbetskamrater ifrån Hemrehab.
Jag ser fram emot detta.

I morgon finns jag på catto clinic och jobbar om någon vill boka tid eller har frågor.

Kram på er i mysvädret:)

Amanda du måste ringa mig!
Saknar dig <3

1 comment:

Anonymous said...

Vilken fin blogg!!! Grattis till samtalet och lycka till!:))Kram Virre