Sidor

Sunday, April 17, 2011

Kul kväll :)


Helllo

Igår startade jag dagen med ett challlenge pass, mycket bra mycket bra!

Köpte även ny orange hårfärg att fylla på med:) det gäller att bunkra upp.

Tror att jag i skrivande stund fortfarande är berusad, ojoj jag tål inget längre!

Det var lika mysigt som vanligt hos Nina, har jag sagt att du är underbar?

Vaknade med smink ensam hemma och en irriterad hund i sängen!
Sund man känner sig när ens sambo är och gymmar med pt, och jag är bakis på öl chips och massa gott!!

Men nu så skall vi iväg, till anti klådan som vissa kallar det!!
Haha.
Jag kör nog box i em om jag inte dör då:)))


Ha det bäst!!

1 comment:

Nina said...

Tack detsamma vännen! Tycker det va jättemysigt igår och något vi måste göra om snart igen!ha en jättebra dag på AntikLadan!!! =) stor kram