Sidor

Monday, April 11, 2011

Trivs!

Heej alla fina solstrålar!


Jag har idag en leedig dag:)
Med inslag av möte i två timmar!

Det firar vi med shorts och lite ballerina skor:)


Tröjan köpte jag på secondhand, Busnel.
Shortsen lika så, levis.

Gillar ni det?

För övrigt blir det lite städ här hemma, jag städar bara när jag har lust, haha då blir det aldrig tråkigt.
Och oftast när jag köpt en ny möbel eller så.

Jag älskar däremot att möblera om, byta rum mm??

Ikväll är det gymet som gäller, därefter någon go proteinrik middag, får klura på det en stund till..

Jag har nog inte nämnt det men jag kör någon slags träning varje dag nu, då räknad promenad i minst 45 min in också.
Vi kör på riktigt och vågen visar idag 55.7kg


Ciao

2 comments:

Nina said...

fasen va snyggt!!! Jag vill också kunna ha shorts... blir dock inte så snyggt med mina halva-fotbollsben... stora kramen

Nattblogg said...

Sluta nu du är jättefin!!
Och ännu finare i shorts ;))

Kraam finis<3