Sidor

Thursday, May 5, 2011

Slutspurt!!!

Nu jävlar!!
Midsommar är målet!
Jag har kört 2 mån med bra/ bättre kost!
Ca 1 månad träning!
Jag ser att det händer saker men nu är det slutspurt som gäller!

Jag vill se hur min kropp kan bli om jag satsar 100%!

Det är något jag alltid velat veta, tänk dig att ge allt i både mat och träning hur du skulle se ut då?
Den är lite spännande:)

Jag kommer försöka blogga vad jag tränar och äter så ofta jag kan och även ge er lite bilder!
Hoppas jag kan inspirera någon?
Jag har tappat ca 3.5-4kg men har byggt en del muskler med.
Lever med min shape up i iphonen och fötsöker göra någon träning 6 dagar i veckan!
Jag hat slarvat ibland men nu jäklar!!!










Såhär såg det ut igår!!
Vi får se när det är klart;)

1 comment:

Anonymous said...

Bra gumman. Nu kör vi!!!