Sidor

Monday, May 30, 2011

Today?!






Ibland vill jag bara säga till mig själv!!

Det ordnar sig, ta det inte så allvarligt!!

Fokusera mer på din fritid.

Vad blir jag lycklig av! Do it!!

Livet är inte så allvarligt!!

Jag kan flyga, jag är inte rädd

Lev nu!!

Var snäll mot dig själv!
( Och ibland mot andra;)



Jag skall ladda ner den där pepp appen mina kollegor skaffat;)
Den kanske är grym;)

Det låter som jag har en dålig dag kanske om ni läser min blogg, men nej inte alls jag försöker bara må lite extra bra idag!

Denna veckan kommer jag jobba några pass på mitt nya jobb.
Det skall bli jätte kul, men en låång vecka sön till lör.
Så jag hoppas på att min förkylning släpper nu i dagarna så jag kan ta igen styrkan jag ev förlorat senaste veckan..


Hoppas ni får en underbar måndag.

kraam

No comments: