Sidor

Sunday, July 15, 2012

Jag väntar mig sol..

Nedräkningen har börjat, efter ikväll har jag tre arbetsdagar kvar innan min semester börjar! Wiii

Igår köpte jag en guld kjol, 50 spänn på hm hur billigt är inte det då?
Den satt perfekt och det fanns massa kvar i kompassen.

Jag köpte fudge torrschampoo i veckan, varför har jag inte skaffat det innan? Luktar svin gott och funkar grymt! 199kr betalade jag för det!

Köpte två armband och en hårsnodd i aluminium rose guld.. På hm.. As fina..

Ps. Vad glad man blir när man får kommentarer på bloggen.
vi trivs oerhört i huset, såå nöjda..
Jag jobbar inom funktionshinder idag, inte inom äldreomsorgen längre.
Kram

1 comment:

Weronica said...

Åh då skall jag försöka kommentera oftare :)
Härligt att ni trivs :)
Då arbetar vi inom samma då!!

Hoppas att ni får en toppen härlig semester.
Kram Weronica