Sidor

Saturday, September 4, 2010

Glömde säga!


Att jag behöver verkligen en resa.. En resa snart... Men har väldigt dåligt med tid över, och det suger!!

Jag skulle må så hilma bra av en resa nu, ni förstår hur desperat jag är!!

Jaja, boka en resa då tänker ni..

Men jag måste få lös min sambo :)
Skall jobba på detta, han behöver det verkligen!!!

Tiden går för fort för att inte njuta, man måste UNNA sig saker.
Jag är livrädd att titta tilbaka på livet och se att jag har massa saker jag ångrar!
Det är det värsta som kan hända mig!
Jag är väldigt nöjd med livet och allt flyter på rätt bra för mig tycker jag, men man behöver pausa och SE saker ibland, detta kan göras av lite egen tid enligt mig som resor då man ser livet från ett annat perspektiv!
Då man kan se möjligheter!

Jag och Amanda drömmer mycket när vi ses, hur vore det om vi gjorde det osv..
Jag tycker vi borde boka en resa snart, bara göra det.
Eller vad tror du..
Just nu är vi inne på new york miami La...

1 comment:

Anonymous said...

Du är en klok kvinna.

Kram
moster