Sidor

Wednesday, September 1, 2010

Onsdag!

God middag!
Nu är jag hemkommen efter en aktiv dag.
Jag har hunnit med inköp med min sambo på Stylein, köpt nya höst dojjor och tagit en fika inne i Göteborg.
Rätt bra för att vara en ledig dag när klockan är 13.01




Det blev ett par Blundstone i brunt
Min tanke är att dessa skall slitas lika väl som mina HUNTER som köptes 2007.
Har svårt att känna mig fräck i mina HUNTER när 13 åriga tjejor springer runt i högglansiga svarta sådana, inget illa mot att vara 13 men jag känner inte för att klä mig på samma sätt som dem gör faktiskt!Men sparas skall dem göra:)






Kaffe är godast på stan med trevligt sällskap <3

Ikväll blir det restaurang med jobbet, massa rödvin skall jag dricka:)
möter upp Kajsa på ett glas innan middagen..

Imon blir lilla Donna 5 år gammal!!
Ett grattis till min snutti snutta..

No comments: