Sidor

Thursday, October 28, 2010

Mätning:(

Hej igen ;)

Nu tänker jag tagga mig själv, genom att lägga upp mått på min kropp här.
Det kommer att förhoppningsvis tagga mig att lägga upp nya mått om en snar framtid som visar något bättre mått än idag,,,

So here it comes:

Lår: 50,5 cm
Midja: 71,5cm
Höft 96,5 cm
Byst: 89 cm
Arm: 25 cm

Jag har under sommaren sedan 29/7 för att vara exakt lagt om min kost, kört lite LCHF till en början sedan övergått till GI till att följa min sambos kosthållning, vanlig mat minskat kolhydrat intag ökat protein intag inget godis!
Han har gått ner ca 14kg jag endast 3,5kg.

Jag tror nu att jag måste börja träna, kanske låter logiskt för vissa men jag har inte tränat något under denna period.

Min plan är att börja gå, mycket kondtion lite styrka.
Så nu är det gymet och skogen som gäller, skall bara bli lite frisk så kör vi!!

3 comments:

Henrik said...

Go girl! :)

Anonymous said...

Hej Nattis

Kan meddela att du har väldigt perfekta mått för en storlek 38.
Är du 1.68 lång med rygglängd 40 cm från halskota till midja är det bara att grattulera. Då är du helt perfekt. Borde kunna köpa alla fina kläder.

Kram Moster

Nattblogg said...

haha, du jag skall mäta detta nu;)
Du är expert att veta moster, vad har en 36.a mitt mål;)