Sidor

Saturday, October 23, 2010

På rätt väg..

Godmorgon!

Idag känner jag mig lite bättre än dem två sista dagarna, då jag endast vart hemma och kollat på film suttit vid datorn eller blivit uppassad av en väldigt snäll man :)
Ibland har man tur!

Nu känner jag för att komma ut en liten stund så jag hoppas på en lunch med en syster eller Amanda:)
I morgon skall jag på middag hos mamma, det blir lite av en par middag då mina systrar jag och mamma har sin respektive med för första gången, mys tycker jag verkligen!!
Tack mamma.

I går beställde jag hem en väska..
Åsa jag blev så kär i din :)
Men nu så skall jag göra en deal med mig själv och inte köpa nått på ett tag :)
ps. jag trodde verkligen jag gått upp sedan milano resan, allt jag gick ner innan 3,5kg
men jag har hållt mig om inte gått ner 3 hg ;))

No comments: