Sidor

Wednesday, October 13, 2010

Milano 7/10-10 - 11/10-10

Domen.




Hotellet!



La Rinascente, älskar.

Via Monte Napoleone.


Ciao!
Nu är man hemkommen efter en tripp till Milano.
Det var en spännande resa, med en sjuk shopping !!
Det går inte beskriva med ord, måste upplevas.
4våningar Dolce&Gabbana med martinibar , 4st Louis vuitton butiker och allt annat du inte visste fanns.....

Flygresan gick sådär, jag får söka för detta innan nästa tripp...haha stackars Madde, jag satt utanför toan 1 timma innan avgång:(

Shoppat kan jag lova att jag gjort , kan lägga upp bilder på min ring från Alexander Mqeen och mina härliga skor :)





Nästa Italien resa får bli till Rom.

3 comments:

linda said...

Shit va nice, Vill oxå!!! =) Och fan va snygg du e i håret.. !!!

kramar

Nattblogg said...

Tack, det är bara att åka, börjar bli lite kallt nu men det är värt det :)
Särskilt om man är mode intresserad.

Nattblogg said...

Linda vi måste ses snart för övrigt, men på onsdag blir det ju åtminstone :)))))